swaggblogg

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Heidi Lönnberg - 27 april 2013 15:56

Tänkte att istället för att laga "Hälsosamt & Gott" så berättar jag lite om kostcirklen!

 

 

I = Mjölkprodukter

II = Kött, fisk, ägg

III = Rotfrukter

IV = Grönskarer (obs!)

V = Frukt, bär

VI = Bröd, spannmål

VII = Matfett

 

 

 

 

 

 


Av Heidi Lönnberg - 27 april 2013 15:42

NYTT!!

 

Nu när jag gått igenom Facebook märkte jag många sidor som skrev om att Justin testar oss. Förstod inte riktigt helt men är inte ens säker mer om de är tsm... Sen sades det också att man skulle typ (är inte helt säker har typ 1% IQ haha) tweeta såhär: @justinbieber #belieberforever. Men vet inte helt. Ojoj man blir helt yr av allt detta. Men jag ska ännu få reda på hela knuten :D   

Av Heidi Lönnberg - 27 april 2013 11:36

Okej, Justin uppdaterade dethär (som kanske nån av er vet) idag (typ tror jag). Justin och Selena är tsm :D <3! Jag är glad för bådas skull, bara justin är lycklig! Men nu har det kommit upp t.ex sånthär: "Men vadå? Han tog ju en ny tatuering, tigern? Och han lade ut den idag? Vadå...?". Jo, jag är säker på att han har haft fullt upp nu med konsererna och har först nu idag hunnit posta det. Jag är själv väldigt sällan i instagram nuförtiden eftersom att jag inte ens kommer ihåg. Men tack o hej, leverpastej. (menvafan? :DD)

Presentation


Tjo! Är en tjej på 14 somrar som älskar bland annat att dansa, sjunga och lyssna på musik. Här på min blogg bloggar jag så mycket som t.ex hälsa.Läs gärna min blogg och dela!
Twitter: heidilonnberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards