swaggblogg

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Heidi Lönnberg - 3 april 2013 18:22

Jag är belieber (kallas Jb's fans) och stolt. Jag accepterar också om människor hatar honom, det är fritt fram om man gillar/gillar inte han. MEN det jag inte accepterar är att människor (lol män i skor :D) sprider falska rykter osv. Om man hatar honom, varför bry sig om honom? Om du är sur för att din tjej vänt sig mot honom och slutat bry sig om dig, se till att du får en bättre flickvän. Han är perfekt vad många tycker, som t.ex jag. Vi tjejer förstår att ni kanske lite blir avundsjuka eftersom om jag skulle föreställa mig att halva världens pojkar skulle drägla efter en viss tjej... Men jag skulle int bry mig. Jag skulle hitta den killen som vore intresserad av mig, mig mig mig bara just mig. Så sprid inte falska rykten eller kalla honom inte gay. Många använder gay som ett vardagsord. Löjligt. Gay är en person som är kille och gillar killar. Det är liksom naturalt. Man kan inte bara gå och ropa "GAY!" till en person, det är mobbning och kanske från nån annas synvinkel rasism. Alla är vi lika. Gay eller inte. Mörk eller ljus. Ojoj nu hoppade jag helt ut från jb pratet. Men jo hata honom på bara, jag nekar inte det, men låt honom vara! Tack. (Ps. vacker du e! :o        )

Av Heidi Lönnberg - 3 april 2013 18:20

 

Av Heidi Lönnberg - 3 april 2013 18:06

LITE SMINK TIPS FÖR VÅREN!   

NU ÄR NATURALT IN!

 

  

            

                

Av Heidi Lönnberg - 3 april 2013 14:56

HALOJ! 

 

Tänkte lägga hit en bild på en bild med väldigt viktig och SANN text. 

Du är vacker för den du är. Låt inte andra försöka ta över dig. Själv har jag blivit mobbad men lärde mig så småningom att säga till till någon, t.ex vuxen. Blev också hotad av att bli mördad på natten. Jag grät varenda kväll men bättre blev det int tills jag berättade till mina föräldrar. Den elaka personen har aldrig efter dess vågat göra nåt åt mig. Känner mig trygg. 

 

Första gångerna i skolan när jag fick höra att bäst är det om man berättar för vuxna så tänkte jag: "Men nej nej vuxna ska inte behöva lägga sig i?!". Nu när jag berättat för mina föräldrar lever jag lyckligt. Är kanske inte den populäraste, snyggaste eller så, men har riktiga vänner. Vi finns där för varandra. Vi skrattar ihjäl oss i skolan på rasterna då andra kanske bara sitter någonstans talandes om något tråkigt. Jag menar YOLO. Man måste ju kunna berätta för sina barn hur skoltiderna var. Jamenja, vill bara förstärka din självförtro. DU ÄR STARK. DU ÄR DU. DU ÄR VACKER FÖR DEN DU ÄR PUNKT SLUT.  

Presentation


Tjo! Är en tjej på 14 somrar som älskar bland annat att dansa, sjunga och lyssna på musik. Här på min blogg bloggar jag så mycket som t.ex hälsa.Läs gärna min blogg och dela!
Twitter: heidilonnberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards